Ultraljudet!

Ja, då var man hemma igen efter dagens stora händelse=) Jag har varit mycket skeptisk till att behöva åka till Falun o inte Mora. Men jag måste säga att de var riktigt trevliga i Falun o man kände sig väl omhändertagen. Dom var inte alls stressade som jag upplevde att de var i Mora när jag var på ultraljud där med Lilly. Nu tog dom tid samt förklarade hela tiden vad man såg på skärmen o vad hon tittade på o varför. Det kändes riktigt bra helt enkelt, hoppas bara att de är lika trevliga o snälla på förlossningen men de borde de väl vara. Nu undrar ni säkert vad de sa att det skulle bli för något, o svaret är en liten tös till. Hur säkert är det då kan man undra, ja de säger 96 % o 100 blir det inte förrens bebisen tittar ut. Men vad både de o vi såg var just det, inget=) Inte en tillstymmelse till det manliga könet, men visst kan man inte vara helt säker för det men jag kommer nog faktiskt att tro på deras utlåtande.
Hur känns detta nu då att inte få en av varje kan man undra...Ja, det känns faktiskt helt ok för mig, tycker det ska bli kul. Tror Lilly kan få det riktigt kul med en lillasyster o att de i framtiden kan få mycket kul tillsammans o tillföra varandra mycket. Anders tycker också att det ska bli kul men har samt en lite sorg att det inte blev en kille o det kan man ju förstå. Det är klart att det hade varit kul med en liten prins det tycker väl alla män. Men han är absolut inte besviken! Det är lite kul att vi får tjejer för i hans familj är de fyra killar o Anders är den tredje i skaran. När han skulle få sitt lillasyskon så hände en kul grej, pappan ringde hem o sa att det blev en kille till varpå Anders utropar BYT! Han ville så gärna ha en lillasyster, därför är det lite kul om vi nu får två tjejer.
Ja, nog om det. Nu ska jag sluta blogga o hjälpa mannen med kvällsmaten, det vankas tacos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0