Snart snart ultraljud!

Nu sitter jag bara o väntar på att vi ska åka iväg o se på bebisen, det ska bli så grymt kul o spännande. Jag vill fortfarande kolla vad det är för kön men jag har blivit lite mera skeptisk till vad ska man säga, sanningshalten av kollen. Jag har en vän som fick barn i helgen som kollade upp kön för hon ville så gärna ha en tjej då hon har två pojkar sen tidigare. Så hon ville tidigt veta om det skulle bli en pojke så hon kunde ställa in sig på d. Hon fick veta att det skulle bli en pojke men när hon väl krystat fram  bebisen natten till i söndags så var det en lite tjej. Ganska festligt, o inte blev hon så ledsen för det, hon fick ju sin lilla tjej.
Men i alla fall, det ska bli kul vad de säger i falun att det är o hur säkra de tror sig vara om saken=)
Jag skriver mera senare när jag varit där. Nu ska vi äntligen åka!


Kommentarer
Postat av: Dina

Lycka till idag då!

2010-03-25 @ 11:12:54
URL: http://madebydina.blogg.se/
Postat av: sara

ha en fin dag! :)

2010-03-25 @ 11:33:49
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0