Så snöpligt!

Jaha, jag ringde väl på den där sängen igår för jag hade fått en mail där det stod att den fanns kvar. Så jag skulle bara ringa o boka tid för hämtning tänkte jag, för ha den skulle jag ju. Men icke, då hade den precis blivit såld, fatta, såld bara sådär precis innan. Man blir så besviken o irriterad o så tänker man på alla om. Tänk om jag sätt mailet tidigare, tänk om jag kunde ha ringt direkt etc. Men men, nu är det bara att hålla utskik efter en annan...
Annars idag så ska jag jobba till halv fyra, sen ska jag försöka bege mig ner på byn i Malung o leta 3 års present till Moa. Vi ska nämligen på kalas på lördag, det ska bli kul=) Jag undrar lite vad jag ska köpa, kanske ett te set med koppar och fat, eller pärlor till halsband eller, ja just, eller vadå?
Vi får se om jag hittar något som känns rätt.
I eftermiddag, kväll kommer vännerna från Jönköping till oss på middag, ska försöka hitta ett recept som gubben min kan laga. Man vill ju att det ska bli lite extra men det är svår när man inte ska göra det själv. Inget ont om min man men han är inte den mest vane vid spisen. Får han ett recept där allt står med och inga kruciduller så brukar det dock gå bra. Så en skik på arlaköket blir det nog på rasten idag.
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Therese

Nej! Fu va arg man blir när man missar sådana kap. Hoppas det dyker upp någon mer inom kort.



Ser fram emot maten. Det blir nog bra oavsett, vi är inte så kräsna. Vi lever ju på makaroner, korv och köttbullar nu för tiden, så det mesta blir speciellt för oss. Hihi.

2010-03-12 @ 11:18:44
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0