Känner mig nöjd!

Igår tog jag mig i kragen o satte mig o läste på designa dig blogg om hur man fixar lite saker på sin blogg. Jag läste o klickade o läste o klickade o fixade men jag är ganska nöjd med eller rättare sagt väldigt nöjd med att jag lyckades få in en bild som header på min blogg sida=) För många kan jag tänka mig att detta är småpotatis, en bagatell men själv kände jag mig som värsta datasnillet=)
Om ni inte ser det så har jag även ändrat min stilmall för jag gillade inte formatet eller typsnittet på den andra. Nu är jag mera nöjd men inte helt, vi får se vad jag gör åt saken och framför allt om jag kan det.
Ny bild blir det nog som header snart i alla fall hoppas jag, igår tog jag bara en som det gick bra att leka med. Det passar inte helt ultimat, skulle behöva en bild som man kan göra bredare utan att ansiktena blir helt breda o konstiga.
Lilly verkar må bättre idag också, hon är lite slak fick jag höra av maken när jag ringde hem o kollade nyss. Men ingen feber o det är huvudsaken just nu för oss. Natten var också helt underbar, hon vaknade bara en gång, hur gött som helts. Så idag var jag utsövd o glad när jag vaknade, det är underbart att känna så.
Ha de gott så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0