hurra för alvedon!

Hurra för alvedon, när klockan slog halv tre idag så fick lillan sin efterlängtade alvedon o strax efter det så blev hon vår lilla vanliga underbaring igen. Festissockerkicken hon fick av festisen som morfar o mormor gav henne gjorde nog sitt också=) Hon till o med åt idag, helt fantastiskt! Sen körde hon hela sitt charmregister för Sara o Jacce.

 Maten ja, vi fick någon slags köttfärsgratänglåda med massa ost på samt ris o sallad, MUMS! Måste såklart ha receptet, jag åt så magen faktiskt stod i fyra hörn. Appropå mage, jag kanske borde lägga ut någon magbild snar, ja, jag har faktiskt fått en liten kula nu...Jag tycker den är stor men jag vet ju sen tidigare att den kommer bli betydligt mycket större. I alla fall, maten, den var helt super o som om det inte räckte så fick vi maräng-... och sen det där ordet jag aldrig lär mig skriva, helt enkelt maräng, glass, banan och chokladsås. Gott var det!
Det ni ser i asken bredvid är chokladgodiset marianne.
Nu sitter jag här o tar det lugnt o njuter av min egentid då jag för inte så länge sen äntligen fick lillstumpan i säng. Hon har inte sovit mer en kanske en halvtimme på hela dagen, hon har totalvägrat. Så när vällingen kom skulle hon inte ha den heller för hon vet att det innebär läggning, men då lade jag ner henne i sängen med flaskan o då var det kört, hon åt sen somnade hon. Så skönt!
Hon ska som sagt sova hos mina föräldrar inatt o jag hoppas att det kommer att gå bra för dem.
Men just nu ska jag avsluta detta blogginlägg sen ska vi sätt på en film o bara ta det lugnt, sen ser jag fram emot sovmorgonen i morgon. Det var inte igår man fick vakna upp med maken bredvid sig o bara ta det lugnt o sen gå ner o äta frukost tillsammans. Det är alltid någon av oss som får gå upp o ta Lilly o allt vad det innebär.
Ha de gott, det ska jag ha, hoppas jag=)

Här är jag o lillsnufs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0