Nu får de vara nog...

Nu får d vara nog med att sova på hård madrass i gästsängen/soffan. Igår var jag o simmade o hurtig som jag just då kände mig så åkte jag hem o bytte bilen mot cykeln o trampade till nordanåker för att hämta Lilly som var hos farmor. Vi hade en jättetrevlig kväll både där o hemma o sen kom stunden för att lägga sig. Det brukar vara en stund jag längtar efter o njuter av men inte längre. Det är en pina! I natt gav jag upp, jag började känna av träningsvärk samt att d började ila i min kropp o mina höfter skrek på hjälp tror jag på grund av den stumma hårda madrassen. Så klockan sex i  morse tog jag med mig täcke o kudde o lade mig i soffan i vardagsrummet som är riktigt mjuk o go o somnade på stört. Som tur var sov Lilly enda till åtta så jag fick sova två timmar i soffan. Jag kan säga att jag sov bättre de två timmarna än vad jag gjort på hela natten i gästsängen. Så jag sa till Anders att d fick vara slut på gästsängeriet nu! Tyvärr är vi ju inte klara med vårat rum än men jag tror jag har en alternativ lösning som kommer vara bättre. Om den fungerar kan jag skriva om imorgon=)
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0