Lyckligt lottad!

Jag satt ikväll på min veranda o såg på sessan som lekte så gott i sandlådan med sina nya sandlådeformar o spadar. Jag hade till o med köpt en fot till parasollet så d kom upp så att hon kunde leka obehindrat av den stekande kvällssolen. Jag satt som sagt o tittad på henne, pratade med henne o skrattade o undrade till sist vad just jag gjort för att ha fått d så bra. Det var en idyll att sitta där på verandan o se den fina gräsmattan, gungställningen o så sandlådan med min underbara älskade raring i. Jag kände bara sådan ro o frid i hjärtat när jag satt där, nästan lite sentimental så jag kunde ana att en tår var på g=)
Sådana stunder kommer inte allt för ofta i våran stressade vardag så jag tog vara på den o söp in varenda sekund o minut som den varade. Helt fantastiskt o jag kan bara tacka min Gud för detta  underbara som han välsignat mig o min man med.

Hade tyvärr ingen kamera att ta på idyllen med så d fick bli en annan bild på mitt älskade charmtroll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0