kabbslut!!!

Förlåt om jag låter så deppig men jag måste bara få uttrycka min trötthet någonstans o vart bättre en min egen blogg...Jag är så otroligt slut i min kropp att jag har lust att storböla alltså. Men det är inte så lätt att göra när man hela tiden är på jobbet. Som tur är har jag väldigt förstående kollegor så jag på torsdag får jag åka hem direkt efter jobbet istället för att vara kvar på personalmötet som börjar en o en halv timmer efter jag slutat samt håller på till sju. Jag har redan då efter idag haft två senstängningar till halv sju så jag känner att vare sig min kropp eller min hjärna orkar med mera. Jag funderar även på att ta ut en föräldradag nästa vecka, kan kanske göra mig lite gott=)
Att jobba heltid som småbarnsförälder är inget jag vill göra igen, nästa gång hoppas jag på att kunna jobba 75-80 procent, det får räcka....
Ja, drygt tio veckor kvar nu o jag börjar redan längta efter att ungen ska komma ut, d är inte bra... Känns som att det kommer att bli en lång väntan. Får hoppas att det blir bättre när jag fått semester o kanske kan tänka på något kul istället...
kram på er!


Kommentarer
Postat av: Emma H

Förstår att det måste vara jobbigt att jobba med en liten tjej hemma,är trött trots att jag inte jobbar. Fast det är ett heltidsjobb dygnet runt med två barn:) Fast man får ju vara hemma. Vi får börja med våra prommenader sen i höst.

2010-06-08 @ 20:31:56
Postat av: Malin

Du gör nog helt rätt i att ta ut nån föräldradag nästa vecka. Det viktigaste är att man mår bra =)

Kram!

2010-06-09 @ 15:52:54
URL: http://viistan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0