forts mmmm gott att sova...

Var tvungen att abrupt avsluta mitt inlägg för att nätet skulle stängas ner en stund. Vi har haft världens strul med bredbandsteven så vi har ringt ungefär var tredje vecka, så bittert! Men denna gång tog maken mod till sig o fråga om ersättning för att vi varit tvugna att ring o trixa så mkt. Vilket vi fick, gött! Alltid något...
Jo, tillbaka till sömnen igen då...som sagt så njöt vi båda av natten, istället för att vara upp ca fem, sex gånger på natten som jag varit de senaste veckorna så var jag upp två. Lite skilnad, så i morse kände jag mig både utvilad o trött på samma gång. Det var som att kroppen kom ihåg hur skönt d kunde vara att sova så den ville bara ligga kvar o få mera utav den varan. Men samtidigt hade jag sovit skönt o kände att d räckte=)
Så ikväll ser jag faktiskt fram emot att få gå o lägga mig o sova, sen i morgon bär det av till Borlänge för lite shopping innan vi ska leva lägerlivet. Jag har mammadag imorgon, d e skönt=)
Hoppas på att hitta två par billiga skor som jag kan ha nu i slutet av graviditeten samt någon tunika.
Ha d gott alla läsare!!!

(lite äldre bild, tagen innan jag klippte o slingade håret)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0