Det gick igenom...

Jag skrev ju tidigare att jag funderde på att ta ut föräldradagar för att jag var så trött. O förresten tack för d fina kommentarerna, känns skönt att ni bryr er=)
Jo, man måste ju fråga chefen om d e ok att ta osammanhängande föräldradagar. Nervöst ringde jag o lade fram mitt ärende o d var absolut inga problev förutsatt att jag fixade vikarie. Så nu är d klart, fredagen nästa vecka är jag ledig samt torsdag o fredag nästa vecka. SÅÅÅÅ skönt!!
Jag ska verkligen njuta men få lite nyttigt gjort också, som typ att måla klart i sovrummet o leta tapeter o sånt där kul måste göra=)
På lördag blir jag hela 28 år o de firar jag med att bjuda på lite enkelt fika för d närmsta...orkar inte med något storkalas...Så igår bakade jag bullar o för första gången så blev det normal storlek på dem eller som min man lite butt sa "för små"=) Han är van att jag alltid gör dem för stora för jag glömmer alltid att de jäser både innan de ska in i ugnen o i ugnen så de brukar bli stora som hus...Men nu ser de ut som fina bjudasbullar. Idag blir det muffins som jag sen på lördag slänger på ett lager frosting på i olika färger o sen naturligtvis barnenes favorit...chokladbollar. Ni ser rätt, ingen tårta...drygt...det får duga med det andra=) Man blir nog tjock av de med =)
Kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0