Tvåårs kalas!!!

På torsdagen åkte jag o Lilly hem en sväng från lägret för då vankades d tvåårskalas för Alma.
Det märktes att Lilly saknat att vara med andra barn i hennes ålder för hon lös upp o var jätteglad. Så jag har faktiskt inte så mycket ångest över mitt beslut att ha henne hos dagmamma lite under tiden då jag är mammaledig. Hon älskar att vara med andra barn så det är nog skönt för henne att inte konstant vara med mig, en lite parentes bara...
I alla fall, på kalaset var vi ju som sagt inte ensamma, Leo, Hampus o Nathalie var också där med sina föräldrar. Här lite bilder på barnen som leker...

Längst till vänster är då Alma, självaste födelsedagsbarnet. Hon fick en badring, en pocketbok o såpbubblor av Lilly.


Här tror jag alla barn är med utom Hampus o minstingen Ellen...de hade alla kul i sandlådan=)


Nä jag har inte fått barn i tokförtid=) Jag sitter här med just Ellen, Almas lillasyster som är lite drygt en månad gammal, sååå söt o liten.

Maten
Ja, jag måste säga att kalaset föll mig helt i smaken, de bjöd på grillad korv...grillad korv, vilken bra ide när man har kalas på eftermiddagen! Sen fick vi paj med glass o div. andra godbitar...men just korven diggade jag skarpt=)



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej kul du gillade maten, men min lilla dotter fyllde bara 2år denna gång:)/Emma

2010-07-04 @ 09:13:15
Postat av: Ulrika

Nej, inte ska du ha ångest för dom stackars timmarna hon kommer vara hos dagmamman! Dom timmarna kommer hon ha roligt och leka med sina kompisar, och du kan ägna dig till fullo åt lilla knytet!

2010-07-04 @ 14:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0