Tack!

Tack för era kommentarer! Inte för att jag tycker d e kul att andra har problem men det känns bra att inte vara ensam på något vis=)
Igår kom maken hem, inte en dag för tidigt!!! Inte vet jag om Lilly saknat sin pappa så o att det är därför hon varit så knepig för nu när vi vaknade så är hon sig själv igen. O ungen var så snäll så hör o häpna (för häpna gjorde då vi när vi såg väckarklockan) ungen började inte skrika på oss att hon ville upp förens klockan var 09.20...det har ju inte skett sen, nä d har inte skett tror jag...Men har man inte sovit middag på två dagar så har man kanske lite sömn att ta igen.
Igår höll ungen verkligen på att gå mig på nerverna så på eftermiddagen kom svärföräldrarna förbi, såg antagligen hur trött jag var o tog med sig Lilly hem ett tag så jag fick vila upp mig...såååååå skönt!
Man får bara tacka att man har ett sådant stöd runt omkring sig=)
Nu ska vi till kusinerna o hälsa på lite, hoppas att snuft blir trött o vill sova middag idag...hoppas hoppas hoppas!!!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Man behöver en stund för sej själv mellan varven, speciellt du som är höggravid! Vrånga småbarn går en lätt på nerverna när man är trött å slut. Men man älskar dom i alla fall. :-)

2010-07-30 @ 12:36:22
Postat av: Emma

De allra flesta har barn som krånglar och är envisa, bara det att man inte talar om det. Själv har jag ju en liten flicka här som inte är så charmig alla dagar:)

2010-07-30 @ 22:26:53
Postat av: Malin & Maja

...och så får vi inte glömma att vi alla har den stora turen att få ha dessa barn, underbara skatter som får oss att le skratta och gråta =)

Många önskar att dom vore i våra skor det ska vi inte ta lätt på =)

2010-07-31 @ 10:41:19
URL: http://viistan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0