Sol, blåst o bad o så bad igen...

Idag började vi som familj med att åka till MVC för att kolla hur bebisen mår o det var inget fel på den inte=)
Hjärtljuden var ljuva att höra som vanligt o Lilly var farsinerad över vad som försegick med mamma.
När vi kom därifrån var jag i stort sett in o hämtade min packade badväska för jag o en väninna hade betämt oss för att sola o bada barnfritt ett par timmar. Så jag plockade upp henne o vi begav oss till playa del närsjön=)
Men gosse vad det blåste o molnigt var d också...suck...men vi fick dock lite sol på oss tror jag men gott sällskap var det tyckte jag. Det är sällan man får eller kan ta sig tiden o bara prata o snacka om allt mellan himmel o jord utan att bli störd. Så även om badvädret inte var opptimalt hade jag det grymt trevligt!
Innan vi lämnade nås var vi inne i en lite mysig butik som heter present o där fyndade jag en ljuslykta till mitt rosa blockljus, helt underbar! Jag unnade mig även två armband=)



Sen bar det av mot järna o nästa badställe, glatjärn...vi hörde var våra gubbar var o d visade sig att min gubbe tillsammans med många flera vänner var vid just glatjärn så vi bestämde oss för att hämta upp Mira o Micke o joina dem där.
Men solen försvann o det blev allt molningare o Lilly bara satt o darrade o var varm så jag doppade mig, åt en glass o sen åkte vi hem=( Men det var kul att träffa alla vänner som man inte sett på ett par veckor pga att vi alla varit på semester på olika ställen.
Lilly ligger nu o vilar för tredje gången idag, hon fick alvedon när vi kom hem o jag tror hon fått feber. Jag hoppas bara att det är solfeber o ingen förkylning som satt sig. Jag ska snart väcka henne så hon får lite kvällsmat i sig innan hon får lägga sig för natten. Som sagt jag hoppas hon är pigg tills imorgon så vi kan hitta på något kul att göra på dagen om vädret tillåter=)
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0