I goda vänners lag

Hej igen! Nu har jag fått lite tid framför datorn igen...Igår blev det en riktigt fullspäckad dag med många besök av olika slag=) Vi började med sovmorgon sedan vid lunchtid var vi bjudna till våra goda vänner Christoffer o Jeanett o deras son Leo på mat. Där bjöds d på nybakta korvbröd med grillad korv, riktigt gott o lyxigt=)

Värdarna var inte jättesugna att ställa upp på bild så jag lägger in en ankomstbild på maken o sessan.

Efter gott sällskap o god mat så åkte vi hemåt för att möta upp våra gäster Micke o Mira. Vi hade halvt bestämt att vi skulle kolla in sagostigen vid snöån vilket vi också gjorde. Vi blev väl inte så värst imponerade utav den samt att det var massor med bitsugna mygg o myror längs hela vägen. Men vi gick lite kring snöåbruk sen vilket var mkt mera trivsamt o vackert!


Efter detta besök åkte vi tillbaka till oss och intog lite lätt kvällsfika....
För inte långt därefter skulle vi till ett par andra goda vänner Emma o Daniel. Dit skulle också Christoffer o Jeanett sluta upp för att tillsammans inta en god måltid o bara ha d gott tillsammans vilket jag måste säga att vi hade. Det är synd att tiden går så fort när man har roligt...vi var väl där till elva då samvetet började göra sig påmint om att vi skulle avlösa våra barnvakter där hemma=)

Idag
Idag så har det också gott iett kan man säga. Vi var till kämpudden vid tio på föräldrabarn träff en stund. Det var hyffsat kul, som tur var kom emma o jeanette dit med sina respektive plus barn annars vet jag inte hur roligt det skulle ha varit då vi utgjorde den större delen av sällskapet...
Lite tråkigt att inte fler ansluter då man anordnar sådana träffar, men,men...Efter det var jag på tygaffären o införskaffade nytt tyg till våran sänggavel så nu är den omklädd o passar in med resten av sovrummet. Jag var även förbi färghandeln o hämtade tapeterna till Lillys sovrum o köpte klister. Jag passade även på att boka tid med mattläggaren så han kommer i slutet av nästa vecka o lägger in ny matta i toan där uppe.
Efter det var d hem o äta sen var vi på fika hos kusinerna o sen blev det tapetsering så denna dag har bara gott i full fart framåt. Men också denna dag riktigt trevlig på sitt sätt=)
Vi hörs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0