Husvagnssemester nästa...

Imorgon bär det då av på semester, husvagnssemester närmare bestämt=). Vi har fått låna husvagnen av mina svärföräldrar som nyss köpt en. Det ska bli riktigt kul o spännande, vi får se hur allt kommer att fungera med Lilly o så. Man får väl vara beredd på att hon inte somnar så fort första natten o att allt är spännade o så.
Vi ska bege oss ner till mina gamla hemtrakter närmare bestämt östgötakusten, gryts skärgård. Jag är stor del av mitt liv uppväxt runt o i Valdermarsvik o Eköns camping i gryts skärgård ligger inte långt därifrån. Det är alltså där som vi kommer att ställa upp vagnen o sedan därifrån göra dagsturer till olika ställen. Ett bokat ställe på nervägen är kolmårdens djurpark, jag hoppas att Lilly kommer att tycka den är rolig...men vi får se det är en chansning=) Sen ska vi givetvis hälsa på min mormor o ännu ett bokat besök på hemresan är min kusin o hennes man som bor utanför Linköping. Men däremellan får vi se vad det blir, mycket hav blir det i alla fall o det ska bli underbart. Så på nervägen ska vi införskaffa en flytväst åt lilltösen, så jag slipper ha hjärtat i halsgropen hela tiden då hon springer omkring bland klippor, bryggor o båtar=)
Jag kommer just av denna anledning då inte vara så aktiv på min blogg kan jag tänka, så ni får ha det så skönt så hörs vi efter semestern=)
kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0