gulprickig barntop färdig!

Då har jag hunnit o haft lite syhörna igen då, det är verkligen så kul att sy när man väl kommer igång o hittar roliga tyger o mönster. Tyvärr har jag inte hittat ett mönster till någon top men jag hade ett linnemönster så jag tog d o gjorde ett eget armmönster som passade till. För att vara första tröjan med arm är jag nöjd men visst kan d bli mycket bättre=) Det kan d väl alltid säg...
Jag måste få tag på tidningen ottobre, det är bara så!=)

Tyget är från jofotex, helt underbart!

Som vanligt är d inte lätt att få gullgrodan att ställa upp som modell...


Renovering
Nu kan jag säga att tre utav fem dörrar är på plats på övervåningen, de är jättefina o jag är supernöjd. Jag tar kort på dem när fodret är på plats, ser bättre ut då=)
Just innan jag satt mig för att skriva detta inlägg så var jag uppe o målade toalett taket vitt, här en bild på d=)


På väggarna ska det så småningom bli väv som ska målas vit. På golvet ska vi ha plastmatta som ser ut som mörkt stavgolv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0