Barnlinne o shorts i safaristil=)

Ja, då var jag äntligen färdig med mitt set med linne o shorts till Lilly. Jag måste säga att jag är riktigt nöjd. Shortsen gjorde jag igår så dem har hon haft på sig idag o ville inte ta av sig dem när hon skulle lägga sig=)


Linnet blev jag nyss klar med o är riktigt nöjd med det också. Man lär sig från sina misstag så denna gången har jag anv. köptas kantband o resultatet blev markant bättre=), här nedan är bild på hela kittet...


Som ni kanske ser så har jag alltså en röd framsida o en mönstrad baksida på linnet, fick idén av en kompis=) Tack för det, du vet vem du e=)
Nu hoppas jag bara på att solen återvänder imorgon så hon kan ha kläderna. Annars får d väl bli till semestern...
Ja, tänk att det kan vara så kul att sy o framförallt när man fått hem fina roliga tyger. Då fullkomligt flödar inspirationen=)
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0