Mänskligt???

Kom till jobbet för en halvtimme sen, d tar 45 minuter till jobbet då kan ni tänka er när jag gick upp i morse. Just d, kvart i fem! Är d mänskligt egentligen? Jag brukar inte klaga men idag är jag riktigt trött.  O ändå så gick jag o la mig tidigt typ vid halv nio, nio tiden.
 Jag skälper just nu i mig en kopp honungs te i personalrummet innan det första barnen kommer, jag hoppas att d ska susen så jag blir lite piggare. Eller kanske är d tvärtom, jag blir kanske ännu mer såsigare än vad jag är. A, vi får se, tiden får utvisa. Gott är d ialla fall. Nu undrar ni kanske varför jag inte tar kaffe i stället, jag dricker faktiskt kaffe men så här tidigt på morgonen får jag bara ont i magen. Runt halv nio kan d bli dags för första koppen. 
  Men nu ska jag fortsätta dricka mitt te innan d kallnar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0