Äntligen fredag!

Så underbart med helg nu igen! Vi kulle haft filmkväll med vänner ikväll men det sket sig med barnvakt för oss båda. Men det blir nog lite film mys med gottis i alla fall. Vad det blir för film vet jag inte än, men vi hyr väll något på telias film sida. The wedding proposal med Sandra Bullok (eller hur hon nu stavar sitt namn) har jag fått som tips, får se om gubben min skulle kunna tänka sig att se den . Är inte helt övertygad om att han vill det. Men jag får väll använda min charm och min goda övertalningsförmåga så kanske d går. 
  Imorgorn så ska jag o svägerskan Rut till Borlänge o shoppa lite. Äntligen!!!! Jag har längtat efter shopping i tre månader nu. Ni vet föräldrapenningen är inte något att räkna med om man vill shoppa, den går till annat som uppvärmning nu när d varit så kallt o mat och alla dessa julklappar mm. Men nu när man jobbar heltid o tjänar några extra slantar så ska jag äntligen få åka iväg o unna mig lite fint, men jag gissar att lillygumman kommer att få mest. Men jag blir lika glad av att handla fina kläder o saker till henne som jag blir av att handla till mig själv. 
Jag kan väl försöka lägga in lite bilder på d jag shoppat sen. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0