Trött o mätt

Har precis kommit hem från ett par vänner Staffan o Sabina samt deras barn Moa o Hanna. Vi blev ditbjudna i morse på fika o mat, inte helt fel  så här på söndagen. Som jag sagt tidigare, bjudas mat är alltid gott! Vi fick hemgjorda drömmar (kakor alltså) till fikat sen till mat fick vi hemgjord pasta med italienska STORA köttbullar i tomatsås, SMASK! Jag kanske ska tillägga att Staffan är kock=) Men med tre barn som är trötta och hungriga så var d allt annat än lungt innan vi fått i dem lite mat i magen. Så när man väl själv fått ätit så var man i så kallat palt koma själv o jag känner mig fortfarade ganska seg i kroppen.
Jag ha nu precis fått Lilly i säng sådär en timme försenat så hon somnade direkt, jag funderar starkt på att göra d samma stupa i säng o sova gott en stund.
Ska bara skriva ett inlägg till=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0