Så kul!

Igår så träffades vi som sagt hos Emma o fikade, massa mammor o deras barn. Det bled riktigt lyckat tycker ialla fall jag, d var så kul att träffa alla. Extra kul var d att träffa dem barn som man tycker nyss var nyfödda men nu blivit några månader. Det går verkligen så fort för d små liven att växa o blir mer o mer medvetna, helt sjukt faktiskt men endå så kul. Vi kom dit o d var ett härligt kaos med mammor och barn överallt, ungarna sprang o lekte o vi mammor försökte få en syl i vädret=) Som sagt underbart! Jag har verkligen saknat den gemenskapen. Vi blev bjudna på kaffe och chokladglass, d satt fint i magen, ja, d lilla jag fick i magen. Lilly fick sig en egen sked o med den lyckades hon sleva i sig nästan allt själv. Men kaffet, d fick jag behålla för mig själv=)
Igår kväll hade jag bjudit in pappsen på lite kvällsfika då han är alldeles själv för mamma är i uppsala o jobbar igen. Jag bakade scones kvällen till ära o till dem serverades te, ost o apelsinmarmelad. Inte helt fel, jag tror d blev lyckat=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0