På bättringsväg


Ja, nu är både Lilly o jag på bättringsväg tror jag eller så trivs vi bara väldigt bra med våra egna baciller=) Lilly har haft en bra natt o bara vaknat en gång o inte alls hostat så mycket. Jag är fortfarande lite täppt i näsan men så e d väl. D som e mest drygt när jag blir täppt i näsan är att mina tårkanaler svämmar över så d rinner ur ögonen. Man skulle kunna tro att jag är tokförkyld om man såg mina lätt svällda ögon o i själva verket har jag bara lite nästäppa. Jag tog lite bilder på oss igår o jag tror att jag e den som e mest röd runt näsan=) Lilly hon var mest klängig o mammig hela dagen igår vilket var lite enerverande då man ville få lite annat gjort när man ändå var hemma. Men hon skulle vara i famnen mest hela tiden. Jag fick upp ett par gardiner o hann damma i köket lite men jag ska försöka hinna med o damsuga o våttorka idag.



I morse så tog jag o gjorde frukost framför bomba till mig o Lilly. Vi hade d riktigt mysigt faktiskt, hon var mycket piggare idag som sagt o inte alls lika klängig vilket bådar gott för att jag ska hinna städa lite. Efter frukost så ringde jag några kompisar för att kolla lite hur d var med dem. Det blir så sällan man pratas vid o träffas nu när man jobbar. D e nackdelen med att jobba men men. Men d var riktigt kul att tjåga lite med dem i alla fall.
Nu håller Lilly på o leker för fullt i hennes rum med gammal maskerings papp som jag haft när jag målat möbler. Vi ska snart ner o leka lite med vattenfärger har jag tänkt, ska göra ett hand o fotavtryck har jag tänkt mig. Vi får se hur d går=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0