Lite nytt!!

Nu har jag kunnat börja bruka min kamera igen som för en tid varit lite strul med. Så nu har jag kunnat ta lite bilder igen o viss ska jag dela med mig till er=)

Här är lillan o pappa under den nästan mysigaste stunden på dagen, kvällsvällingen. Det är så gosigt som ni kan se. Vi har en rutin som jag nästan tror hon skapade själv, när hon fick flaskan gick hon o satte sig i TV soffan, drog på sig sin fina filt gjord av morbror o moster, o sen på med bompa. Sen dess har vi behållt d så, eller rättare sagt hon har fortsatt med denna rutin=)


Här hjälper lillstumpan till med städningen hemma, hon är jätteduktig o jätte intresserad=) När damsugaren kommer fram är d samma sak, hon ska minsann hjälpa till o dra skaftet över golvet. D bådar gott för framtiden eller??? kanske inte, men d e kul.


LLLLaaaampa, det är just det ordet som kom från hennes mun just då bilden togs. Hon är så söt när hon ska säga lampa, för tungan, som ni ser, åker verkligen ut när l:et ska tas. Man kan säga att hon verkligen smakar på ordet=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0