Kreativiteten flödade!

Ja, jag var ju som sagt hemma med Lilly i två dagar o vad skulle jag göra? Men som tur var föll kreativiteten på o vi började med att göra chokladbollar eftermiddagsfikat, mycket GOD idé tyckte både Lilly o jag=)
När man är sjuk så måste man få unna sig lite gott är mitt måtto.



Sen tog jag fram vattenfärgerna o målade snufsans hand o fot i grön färg o gjorde avtryck. Jag måste säga att d blev väldigt lyckade. Lilly tyckte mest att mamma var konstig o så kittlades d ju lite under foten vilket hon skratta åt så klart.



Den till sist innan pappa kom hem o vi skulle börja laga mat så byggde vi en liten koja. Den blev väldigt uppskattad så den fick vara kvar i ett par dagar innan den städades bort då vi skulle få besök.



Ja, d var vad vi gjorde under tiden hon o jag var lite förkylda. Kanske kan hjälpa någon annan om ni har idé torka på vad man ska hitta på hemma=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0