Datorskrälle!!

Igår satte jag mig vi datorn för att göra dessa tavlor, men det var inte så lätt som jag tänkt att d skulle bli. Vi har för inte så länge sen skaffat en ny dator vilket medförde att vi fick d senaste programvarona (kan man säga så) installerade. D kan ju låta fancy men fy vad drygt det är att försöka hitta o lära sig nya program. BLÄÄÄÄ!!! o FY BUBBLAN! säger jag för d. Det tog mig evigheter att hitta text hur man förstorar hur man skriver ut. Skriva ut kanske du undrar, är hon helt bakom flötet? Iblad ja när d kommer till datorer men i detta fall var d faktiskt så att när jag väl hade gjort mina dokument o skulle skriva ut då skickade dokumentet till ett annat skrivprogram som såg helt annorlunda ut vilket resulterade i att mitt dokument inte såg ut som d skulle plus att det fick en konstig ram runt omkring d som jag för mitt liv inte kunde få bort. Så då var jag tvungen att ropa på Anders som först heller inte begrep något, men så hittade vi på att vi kunde göra d första programmet till standard o att dokumentet direkt därifrån skickades till skrivaren o först då efter timmar så kunde jag få ut mina två dokument o sätta in dem i ramarna. Men snyggt blev d i alla fall, tycker då jag. O om du inte förstått d av texten (home, kök,kitchen) så står dessa nu på en tavelhylla i köket.


Kommentarer
Postat av: Sara

Snygga tavlor :) Gjorde tavlor för nån vecka sen och fick också helt psykbryt på allt vad datorer och skrivare heter! Innan man lyckas lösa allt tror man ju att bläcket ska hinna ta slut!



Kram!

2010-02-03 @ 11:49:05
Postat av: Sara

Snygga tavlor :) Gjorde tavlor för nån vecka sen och fick också helt psykbryt på allt vad datorer och skrivare heter! Innan man lyckas lösa allt tror man ju att bläcket ska hinna ta slut!



Kram!

2010-02-03 @ 11:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0