Äntligen dags för fredagsmys!!!!

Åh, de e fredag, så grymt skönt!!! Jag längtar tills jag får åka hem o bara mysa med familj o vänner. Jag jobbar stängning idag men d blev så bra så barnen som är kvar sist går hem redan vid fyra, lyx! Sen har d väl inte undgått någon att d e alla hjärtans dag i helgen och i o med d så får jag som annars har godisförbud göra ett litet upphåll o äta lite. Så gissa var jag ska direkt efter jobbet, just d, till godishuset o köpa mig lite snask. Ska försöka hitta något till guben också såklart.
I helgen kommer som jag tidigare skrivit min bror o fru samt min kompis från jönköping, på måndag dyker även Malin o lillan upp också d från jönköping. Så d blir kul! Min bror är ju mest här uppe för rallyts skull men men jag ska försöka träffa honom en lite sväng. Sara (hans fru) o jag kan dock hänga hela lördagen o ja, inte vet jag hitta på något kul. Jag skulle tippa på att vi åker till mamma i nås där även min morbror o moster med familj hälsar på. Alla ska som sagt på rally förutom kvinnfolket=) Vi har bättre saker att göra som att fika o tjoga om livet o passa barn o så=) Håller ni inte med?
I alla fall, först ska d bli fredags mys med godis o semlor som jag faktiskt gjort själ, själva buller också faktiskt. Jag fick ett ryck i onsdags o åkte till affären o handlade mjölk, margarin o jäst till en deg o så var jag igång. D e faktiskt ganska rogivande o baka.
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, snart så kommer vi upp. Det va på onsdag hos Emma som vi skulle ses har jag hört rykten om? Vi kan stanna till runt fyra, sen ska vi åka och plaska i Vansbro med familjen =)

Och ja, jag är så galet nöjd över att lchf funkar, det passar mig perfekt och jag vill aldrig gå tillbaka till gamla vanor igen =)

Kram

2010-02-12 @ 13:47:33
URL: http://malinaronsson.blogg.se/
Postat av: Marianne

Seriöst! Jag hittade denna blogg av en ren slump och vad är detta, någon som måste rätta det som Emmelie skriver.... Så töntigt! Låt henne skriva som hon vill bara!

Kör på Emmelie!

2010-02-14 @ 11:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0