Sankta Lucia....

Det var just denna stråf jag började med då jag imorse gick in till Lillys rum imorse. Iklädd Luciakrona o glitterband rund midjan=) Men reaktionen jag fick kanske inte riktigt var den jag förväntat mig. Istället för ett förväntansfullt barn som skulle se häpnad o förvånad ut med ett leende på läpparna så fick jag en superledsen o lite smått förskräkt o rädd barn. Men jag tog snabbt upp Lilly i famnen fortsatte sjunga o visade henne fikat jag hade på brickan som jag tagit med upp. Då blev det genast mycket bättre o hon skrattade åt mamma som hade hennes luciakrona på huvudet=)
Sen tog jag med Sandra in till Lillys säng o så satt vi där o fikade o hade d jättemysigt tills d bara brakade till i Sandras bak. Det visade sig att hon bajsat ned hela sig o d hade läkt ut i Lillys säng så d var bara ner o byta på henne sen byta sängkläder i sängen=)
Men jag är ändå väldigt nöjd med morgonen. Strax efter allt detta blivit gjort så kom Alma, Emma o Ellen på besök o d blev lite mera fika, lite lek o mycket dans till julmusik, precis som d ska vara. Jag la även upp Almas Lucialinne som var x antal storlekar för stort o framför allt lååååångt. Sen skulle de iväg o lussa för Almas, ja, vad blir det gammel något....




O så gullungen Alma

Hon vägrade dock sätta på sig sin luciakrona, men så är d=)
Söt är hon i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0