Not so underbart med tvåårstrots....

Såååååå grymt drygt det är med trotsiga barn som vägrar lyssna på en endaste sak man säger. Mitt tålamod lämnade huset för två dagar sen o jag har fortfarande inte sett till d. Någon som vet hur man får tillbaka d???
Jag håller på att bli galen på min stora sessa får jag väl säga nu när jag har två. Hon bara gör tvärtemot totalt hela tiden, o vägrar lyssna när man säger nej, eller aj,aj. Jag är så slut på detta o vill bara gå o gömma mig o inte ta itu med något mer! O maken lyser med sin frånvaro då han i måndags var borta från tidig morgon till seeeena kvällen på grund av jobbmöte=( Lika är d idag, borta från tidig morgon o kommer inte hem förens någon gång efter tio. Men ikväll ska han bara glassa då han är bjuden på julbort av nya jobbet....oh d e så man får ont i magen alltså...Som tur var kunde mamma ställa upp som barnvakt då onsdagar är DEN dagen som är MIN o bara MIN dvs boxercise. Jag känner att jag bara måste få komma ut o göra något för mig själv annars kommer jag att explodera o d vill jag inte!
Just nu håller Lilly på o leker med rinnande vatten i badrummet igen för miljonte gången fast jag sagt att hon inte får. Tror jag ska sätta ett lås från utsidan också...men just nu orkar jag inte med henne. Har satt henne på skamplatsen så många gånger ändå att d inte hjälper snart tror jag. Jag måste snart komma på något annat som är mera effektivt. Några ideer???
Ja, nu har jag skrivit av mig lite...känns lite skönare...
vi hörs!

Tillbaka till verkligheten men d var skönt att rymma till datorn en liten sväng....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0