Första december!!!

Idag vaknade jag upp med strålande humör. Det är första december o det innebär öppning av julkalender!!! Jippi! Det här med julkalender är något jag faktiskt fortfarande inte vuxit ifrån o undrar om jag någonsin kommer att göra=) Vi tog frukost vid bompa o öppnade våra kalendrar o bara sådär tokmyste. Helt fantastiskt!
Sen tog vi ett danspass med julmusik till...allt för att trötta ut den lilla tjejen innan förmiddagsluren. Fast jag tror att det var jag som blev mest trött=)

Igår kväll satt jag o sydde tokmycket för att få klart en julkalender med fickor på som man kan stoppa lite olika grejer i. Jag tänkte att Lilly skulle tycka det var kul samtidigt som d är ett bra sätt att lära sig siffror på.

Såhär blev resultatet=) Lilly fick två pepparkakor i lucka/fack nr 1 idag. Hon blev själaglad!

Sen har vi hunnit med att måla naglarna också, det blev röd färg. Hon fick själv välja burk=)

Fin fina naglar!

Skulle vilja skriva mera men jag får titta in senare. Sandra vaknade precis så jag måste ta henne sen kommer Alma på besök vilken sekund som helst...
ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0