Vad gör man inte???

Vad gör man inte för att hålla sig sysselsatt nu den sista tiden medan man väntar på att värkarna ska sätta igång eller att vattnet ska gå???
Just i detta nu så rensar jag garderoberna i gästrummet/kontoret. SÅÅÅ mycket remmil (skräp) man har samlat på sig bara på dessa två år man bott här. Saker man bara stuvat in i hopp om att man snart ska sortera det...snart blev nu=) Men som sagt det håller mig sysselsatt o tankarna på annat än funderingar kring när denna bebis tänkt sig ut...
Nu har jag snart gått igenom garderoberna, då är det bara överskåpen kvar samt hyllorna...har faktiskt varit föutseende o köpt lite boxar o pärmar o så så jag ska få d fint. Hoppas de räcker till bara=)
Vi hörs! Kanske att ngn bild dyker upp ikväll....


Kommentarer
Postat av: Therese

Förstår att du försöker hålla dej sysselsatt. Tyvärr kommer vi inte upp nåt nu förrän kanske i oktober eller november. jag hoppas verkligen att ni kommer o hälsar på oss så snart ni orkar och har kommit på fötter.



Du har en award att hämta på min blogg!

2010-08-21 @ 21:12:20
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0