trisstessen ett faktum...

Vilken otroligt formidabelt tråkig dag! Vädret är bara så tråkigt, kanske börjar på o lätta upp, man kan ju alltid hoppas. Den enda ljuspunkten hittills var en lekträff vi hade på kämpudden på förmiddagen innan barnen skulle sova. Men efter det har d bara varit trök trök alltså...har sytt lite men kan inte visa för det är presenter men snart...
Maken o jag har väl inte heller dragit jämt hela dagen heller vilket spär på bitterheten=) Inget allvarligt bara vanliga gnatet om vem som ska göra vad o vad som bör göras...
Förlåt att jag låter så bitter men orkar inget annat just nu, jag vill ha sommaren tillbaka med sol o bad. Jag ska ju kläcka när som helst o då får man ju inte bada så ett dopp till innan nedkomst skulle ju inte skada. Men jag är ju lite dubbel i detta tyckande för samtidigt vill jag ha ut ungen fortare än kvickt för jag är så trött på magen. Jag har kommit i perioden då jag inte sover skönt hur jag än ligger. Spelar ingen roll hur många eller få kuddar jag har tror jag, det blir inge bättre för d=(
Så ja, kanske detta som lett fram till att jag inte är allt för kul att ha som fru o mamma just nu=) Tålamodet tryter för minsta lilla motgång o gnabb...
Ja, nu fick ni en släng ärlighet o bitterhet slängd på er om ni valt läsa detta bittra o tråkiga inlägg. Men d var skönt för mig att skriva av mig lite. Förhoppningsvis svarar mamma snart i telefonen (har försökt ringa) så vi kanske kan åka dit o se o göra något annat. Om d lättar upp skulle korvgrillning inte vara helt fel...


Kommentarer
Postat av: mammsi

Ibland är det lite jobbigt,men bakom molnen finns i alla fall solen.De ordnar sej !!!! KRAM f mammsi

2010-08-04 @ 22:43:39
Postat av: Therese

Jag gissar på att bebis kommer inom en vecka. Återstår att se om jag får rätt:)



Snart kommer du att ha glömt allt det jobbiga även om jag om nån vet hur jobbigt det kan va i slutet. Kämpa på vännen.

Jag lovar att underhålla dej de här dagarna vi är här iaf.

Kram

2010-08-04 @ 22:43:45
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0