Snuttefilt samt dreglis i bild

Jag har ju berättat att jag sytt två presenter till ett par kompisars nytillskott Ellen som jag inte kunnat lagt ut på grund av att hon läser min blogg ibland. Men idag var välsignelsen som by the way var riktigt trevlig o fin, så nu kan jag lägga ut mina alster=)

Snuttisen är som ni ser randig på denna sida men helröd på den andra.


Här dregglisen som tydligen storasyster Alma blev förtjust i, får se om Ellen får ta den ifrån henne=)


Här är min lilla gullgroda uppklädd för att gå på barnvälsignelse. (För er som inte vet vad det är så kan man säga att det är som barndop fast utan vattnet)


Här våra vänner Emma o Daniel med lillsnuttan som välsignas


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det var verkligen fina alster, Alma blev allra mest glad:)

2010-08-08 @ 22:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0