Nytt linne färdigt

Jag har nu färdigställt ytterligare ett syprojekt, skilnaden den här gången var att det var till mig själv jag sydde. Inte lika lätt då allt syns på ett helt annat sätt. Alla sömmar är ju ganska mycket längre än på barnkläder samt mera synliga...går inte att gömma mycket inte=) Men trots denna vetskap gav jag mig på att göra ett linne till mig själv med egengjort mönster som oftast när d gäller mig. Men hur som haver är jag nöjd med det o jag tvivlar inte på att jag kommer att använda det...


Jag har även färdigställt en present men jag vet att kompisen vars dotter ska få presenten brukar läsa min blogg så jag kan inte skriva vad det är eller visa en bild på det så ni får se det efter söndag=) Jag blev riktigt nöjd o ska alla gånger göra samma sak till mitt eget lilla gryn när det nu behagar ploppa ut=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0