kalas kalas

Igår fick vi som jag skrev lite snabbt våran andra/gamla bil såld, det känns väldigt skönt men lite vemodigt samtidigt. Man får ju liksom lite minnen med en bil, den är med en en hel del. Anders pendlade hela kvällen igår mellan "ångest" o glädje över försäljningen, men han landade i att det var en bra försäljning o ett rätt val=)
Idag hade jag Lilly snufs hemma o det har varit supertråkigt väder så tristessen har varit ett faktum. Vi gick då ut ganska bra o lovande då vi träffades några mammor o fikade på cafet. Men efter det så blev det mest film faktiskt ska jag erkänna. Det slet i mitt pedagoghjärta men jag orkade inget annat=( Är ganska så slut nu såhär i slutet av graviditeten o inspirationen har flyttat någon annan stans...=(
Men nu i eftermiddag kom lyftet då vi var bjudna på kalas till svägerskan Rut, hon fyllde år. Så lillan fick riktigt leka av sig med kusinerna inför läggning, så skönt!
Imorgon blir det dagmamma igen en liten stund sen får vi se vad eftermiddagen bjuder på=) Hoppas på bra uppehållsväder dock.
ha de!

En bild från i förrgår o på den nya gungan som Lilly snabbt lärde sig behärska=)


Kommentarer
Postat av: Therese

Va skönt att försäljningen med bilen gick så snabbt. Grattis.



Tur att du har haft lite kalasande för dej o så, förstår att det är tråkigt så här i slutet och att du inte orkar göra så mycket hemma.



Sitter här och väntar på det där magiska smset att ni är påväg in eller att lillan kommit.

Missade dej på fb med 2 minuter:) Vi får höras en annan dag. Tveka inte att ringa om du har tråkigt. Kram

2010-08-18 @ 19:56:06
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0