En härlig dag!

Idag har vi bara varit hemma o stökat omkring. Vi har varit ute i stort sett hela dagen, jag har krattat ihop klippt gräs igen men hann inte riktigt klart då vi fick besök. Det var min vän Sabina o hennes två flickor Moa o Hanna som kom förbi. Det blev en riktig hit=) Lilly o Moa lekte hur bra som helst vilket var superkul att se. Hanna hon roade sig mest själv...hon liksom fann sig i det. Sabina o jag hann o fika sen fikade barnen lite i omgångar så som det kan bli när barna inte har ro i kroppen att sitta still=)
Men de var här ett tag o det syntes på lilly att hon njöt i stora drag o var inte alls så glad åt att de skulle åka hem.
Sen var d dags för kvällsmiddag o då blev d flintastek med skivad potatis i ugn. Inte helt fel...
Sen tog vi en kort kvällspromenad i det underbara vädret, med skön sol o lite lätt vind.
Nu är det bara läggning kvar sen får vi se vad som händer...
imorgon börjar allvaret igen då maken åker till jobbet o jag ska skjutsa Lilly till dagmamman för första gången på länge nu sen sommaruppehållet. Vi får se hur d går, förhoppningsvis blir hon glad åt att träffa alla igen.
Men jag fruktar att hon nog inte kommer att gilla att jag åker därifrån, vi får väl se.
Kommer att kännas konstigt att vara hemma själv så länge utan vare sig man eller barn...får väl passa på att njuta nu innan bebisen kommer=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0