En dag i livet...

Ganska tråkig rubrik jag vet men jag kom inte på något bättre=)
Idag har Lilly varit hos dagmamman för andra dagen i rad, det var inte kul att lämna henne i morse för oj vad hon var ledsen. Men man vet ju någonstans att hon kommer lugna sig o tycka att d e jättekul vilket hon gjorde=)
Knäpp som jag är skulle jag vara lite hurtig för d var ju så fint väder ute så jag slängde mig på cykeln o hämtade henne idag. Kanske inte det mest välgenomtänkta för jag kan säga att jag var ganska slut efteråt=) men, men...Jag gör inte om det tror jag i alla fall...
Meda sessan var borta idag passade jag faktiskt på att göra något jag inte gjort på år o dag. Jag tog fram mina oljefärger o målade en tavla, så kul! Har verkligen saknat att vara kreativ på d viset o nöjd blev jag av resultatet också. Den kommer att hamna på sovrumsväggen när den torkat o kort på den får ni se så småningom när den torkat.
Just nu sitter jag med lillan i knät i skrivande stund för Anders håller faktiskt just nu på att sälja våran volvo. Så jag måste överge inläggsskrivandet så pengar kan överföras.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0