Deppig, blä!

Nog för att jag läst att man kan bli nedstämd i slutet av graviditeten med det här är ju löjligt!
Jag hade en kanon dag igår, idag börjades dagen med träff i lekparken med flera mammor o vi hade det jättetrevligt. Men ändå så känner jag mig uttråkad, deppig o nedstämd...orkar inget fast vill göra allt!
Normalt brukar jag kunna leva på stanturer o mammaträffar betydligt längre, åtminstonde hela samma dag som det skett! Känner mig otacksam för jag har verkligen kanonvänner som hör av sig o vill träffas...det finns bara en sak som måste ske, UT MED DENNA UNGE! Om jag är såhär nu hur kommer jag att vara om en vecka eller två??? Nä Gud förbjude at jag ska behöva gå såhär mkt längre...Alla vänner som läser, jag får nog be er om lite bönehjälp nu så jag kan bli lite normal igen...saknar mig själv liksom om man kan säga så=)
Kram kram!

Titta bara på mina gigantiska fötter...får knappt på mig några skor längre, tack för foppatofflor kan man ju säga=)


Kommentarer
Postat av: Therese

Du gör det bra som kämpar. Klart man får tröttna ur ibland. Här hemma har vi också en deppdag idag... å då kan jag inte ens skylla på graviditet. Synd att vi inte bor närmare varandra... då hade vi kunnat ladda upp med en film o godiskväll. Inte långt kvar nu. Kram

2010-08-11 @ 16:25:12
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0