bullbak, gräsklippning mm...

Igår kom jag på att det är ju faktiskt snart som bebbe kan komma o då kan d vara gött att ha något att bjuda på ifall någon kommer o hälsar på. Så det blev bullbak för min del igår, jag gjorde på en liter o jag måste säga att jag aldrig trodde att degen skulle ta slut...fick lite ont i ryggen måste jag säga...men men nu är i alla fall frysen full med bullar, vad sägs om denna vy???


Idag var jag hos Mvc på besök där allt såg bra ut. Dock fick jag en remiss till Falun imorgon för att säkerställa att bebisen ligger med huvudet nedåt så jag inte får sätesbjudning (ingen hit) samt kolla att bebisen får tillräckligt med mat. Anledningen till d senare är att Lilly inte fått ordentligt med mat o därför ville komma ut snabbt. Moderkakan var kalkig vilket tyder på att näringen tagit slut för barnet.
På eftermiddagen klippte maken gräsmattan o jag satte igång o kratta ihop d, man kan säga att det kändes i kroppen men vad gör man inte för att skynda på förlossningen, som om de skulle gå men jag kan ju åtminstonde försöka=)
Lilly fick även hon åka med pappa en tur på gräsklipparen

Sen kom mamma o ville bli lite frisserad, så jag toppade henne lite. Hon hade fått en frisörtid så sent o hade redan lite panik över att håret bara hängde. Glad att man kan hjälpa till ibland annars är d ofta de som hjälper oss=)
Vad säger ni borde jag inte få betalt av hemköp för denna bild=) En riktigt baglady!

Jag o Anders stod o höll på med disken o då vi vänder oss om möts vi av denna vy=) Helt underbar!
Hon har satt sig i sin lilla dockvagnssulky med hemköpskassen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0