Bilder på gullsnufsan


Här är snufsan i full gång med att klippa hack i pappret med de nya saxarna hon fått. Är d inte bra att utvecklingen med pysselsaker för d små går framåt. Nu finns d alltså saxar i plast som endast går att klippa papper med. Helt underbart! O lilly fattade snabbt galoppen med saxen o fastnade direkt för att klippa papper=)

Min kompis har en blogg där hon varje dag lägger ut dagens outfit på sina barn. Inget jag kanske tänker ens försöka mig på att komma ihåg men det är kul. Men idag tänkte jag göra d faktiskt. Är så otroligt nöjd med mitt fynd på kox in i Vansbro. De hade 70% på vissa barnkläder o jag fyndade tre plagg. Bland annat den här tunikan hon har på sig som jag gav typ 30 kr för, me too tror jag märket heter. Förövrigt är byxorna från my kidoo o den svarta toppen/tröjan från name it. Väskan även den ett fynd för 20 kr på coop forums barnavd.=)
Nu ska jag gå o titta på nya säsongen av fångarna på fortet o äta lite kvällsmat med maken.
kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0