Sååå skönt!

Äntligen så kom jag iväg o simmade igår förmiddag o d var så skönt! Jag var helt ensam i motionsimmbasängen, lyx! Så jag kunde hålla precis den takt jag ville utan att vara besvärad över att någon simmade för sakta eller var ivägen eller plaskade runt omkring mig. Underbart! Sen tog jag med mig min apelsin in i bastun o bara myste även där helt för mig själv. Ja, det blev riktigt lyckad.
Det var inte lika lungt hemma inte, Lilly var gnölig hela dagen o d gick både Anders o mig på närverna då vi själva var trötta o inte riktigt kurranta. Vi turades om kan man säga med att ge henne den odelade uppmärksamhet som hon ville ha för att inte gnälla. På min så kallade fria tid passade jag på att måla lite lister ute i garaget så vi får upp dem i barnrummet snart. Sen ska jag ge mig på o måla listerna i köket så får vi se vad som kommer sen=)
Som tur var tittade mamma o pappa förbi en sväng o höll Lilly sällskap, då blev hon så glad! O vi med=)
Efter att de åkt började hon gnöla igen o klockan var bara halv fyra så vi drog till svärföräldrarna också en sväng inna hon skulle lägga sig o sova. Men jag ska väl erkänna att vi sedan fick en skön natt. För första gången på jag vet inte hur länge så fick vi sova hela natten utan att hon vaknade, såååå skönt!
Jag hoppas på en likadan natt i natt=) Anders är hemma med lillan idag o ska så vara imorgon med för då ska lillan till sjukstugan för att kolla så att förkylningen inte satt sig i lungorna. Hon har hostat o varit hes så länge nu att jag börjar bli lite orolig för henne.
Hör av mig mer om d senare.


Kommentarer
Postat av: Therese

Skönt att du kom iväg till sist och simmade. Kära nån... du har ingen anledning att känna träningspress. Du är gravid och då får man ta det lite lugnt. Du gick ner kilona sist så det kommer du att göra denna gången också. Föresten så har du ju knappt gått upp nåt än. Du är ju jätte fin ju!



Unna dej lite socker du, det rä du värd. Kram:)

2010-04-26 @ 21:24:26
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0