Hektiskt!

Ja det kan man säga att det är just nu, vi håller på o organiserar upp lite på jobbet o det tar på krafterna=) Mest på det mentala planet måste jag säga. Man blir aldeles trött i huvudet! Men men nu e d rast o jag sitter här med ett glas av det finaste vatten man kan hitta, dala vatten om man så säger samt ett digistiv kex=) Det är faktiskt en höjdpunkt under dagen, att få sätta sig ner med ett glas vatten eller en kopp kaffe samt ett litet kex o bara andas ut o surfa runt lite på datorn. Man blir ganska avslappnad av det o man kan tänka på något annat för en stund.
Igår blev vi inbjudna till 30 års kalas den 24 april, helt sjukt, mina vänner börja bli 30! Det vill säga, jag är snart 30! Var jag undrar VART har åren tagit vägen? Nog för att jag själv måste säga att jag åstadkommit en del i livet o så på dessa år men endå...ja, man ska verkligen ta till vara på tiden man får här på jorden. Nu blev jag väldigt djup känner jag dags för lite ytlighet igen. Jo, kalas, vad ska man sätta på sig var en av de första tankarna som slog mig. Jag är gravid o det finns inte mycket där ute för en relativt billig peng som passar just till fest för en gravid kvinna. Visst kan man svänga förbi en mamabutik o hitta en fin festblåsa men då får man ju minst lägga ut 700kr också, inte riktigt vad jag tänkt för en blåsa jag kanske anv. två gånger...Tips är välkomna=)!
Jag ska ju till Falun i helgen så vi får väl se om jag snubblar på något fint där. Ska ut på presentshopping för övrigt, pappsen fyller år samt svärfar o så var det något mer också. Jag kommer på det när vi är där hoppas jag.
O sen måste jag ju säga att det inte blir någon uppsalaresa alls, brorsan min älskade bror,har inte alltid huvudet på skaft liksom mig själv=) Så han o frun bokade biljetter upp till umeå tror jag det var för att fira bröllopsdagen den helgen. Men men det blir flera tillfällen, vi siktar väl på slutet av maj, början på Juni istället. Så om ni läser detta, planera in oss nu=)
Ja, nu ska jag fortsätta surfa omkring på mina favoritbloggar samt shoppingsidor=) kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0