Denna snuva alltså...

Tänk om man kunde ta snuvan o dränka den i sjön så den aldrig kom tillbaka mera. Vorde inte det ett drömsenario? Men tyvärr är d ju inte så enkelt, nu har jag blivit smittad av mitt kära lilla gulletroll hemma. Jag är tät i näsan o har känningar av ont i halsen. Men än så länge är jag på jobbet, jag kan ju inte sjukskriva mig nu när jag planerat att åka med mamma o lilly till stan imorgon o bara mysa. Aldrig i livet! Så då får jag härda ut, va o köpte nässpray nu innan jag kom till jobbet, kan behövas=) Men jag hoppas att det inte bryter ut till något mera, Lilly börjar bli pigg o kurrant nu. Jag kunde inte tro det när klockan ringde i morse o Lilly inte var vaken, jag gick ner o gjorde i ordning mig men fortfarande ingen ledsen vaken Lilly. Jag gick upp o sade hej då till maken som även han hunnit vakna förvånad även han över att Lilly fortfarande sov. Jag gick ner satte på mig o åkte iväg o Lilly sov, då var klockan närmare halv nio gott folk, halv nio!!! Detta har inte hänt sen, sen, nä det har inte hänt!
Grymt skönt för oss dock som fick sova ut o vara utvilade, tack till Gud säger jag för det!!
Jag jobbar stängning idag med o sen är det personalmöte så det är fullt upp, ska bli väldigt skönt att sluta tidigt imorgon o få åka o mysa i Falun eller kanske Leksand med mammsen o lillan. Äta gott ska vi också göra, det har jag bestämt=)
Kram på er o se till att njuta av det fina vårvädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0