Vårdcentralen mm

Ja, livet utan röst o ont i halsen fortskrider. Men idag ska jag få komma in till vårdcentralen o höra vad de säger om läget. Hoppas på att d inte är fluss utan överansträngning. Samt att jag kan få något avsvällande för halsen så jag inte ska behöva ha så ont.
Just nu sitter jag o lillsnufs i sandlådan o leker:) D var på tiden att vi kom ut, d var ett tag sen o Sandra har velat rymma ut var gång dörren öppnats o ibland lyckats ta sig till just sandlådan:). Så nu mår hon må ni tro.
Imorgon är d älgjakt för Lilly på dagis så jag ska flura (fundera om ni undrar) ut ngn god matsäck hon ska få med sig:). D e viktigt d, minns själv hur mysigt d var att packa upp matsäcken o finna att mamma stoppat ner något gott:). Vill ge vidare sådana minnen till mina barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0