Halleluja!!

Ja d är d enda rätta man kan säga om denna dagen. Ett stort bönesvar!:) Jag bad om en bra dag där jag skulle orka vara en bra mamma o en härlig hemgrupp. Jag hade mer ork idag o hemgruppen var helt fantastisk! D händer så mycket under o man kan inte vara annat än tacksam o ödmjuk inför vad Gud gör o vill göra i våra liv om vi bara gör oss tillgängliga.
Idag fick jag även tid hos doktorn som tog prover som visade att jag inte hade nå fluss eller streptokocker som d så fint heter:) Så jag kan o får umgås med folk:). medicinen jag fick mot min faktiska smärta var Ipren o den funkade faktiskt, Yey!!
Till råga på d så fick jag av en vän hemleverans av ytterligare två barn pallar från Ikea. Det fanns bara två kvar när jag var där sist, så nu är barnkalaset räddat! Tack för d:) Så denna dag har varit BRA!!
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0