Var är stämningen??

Mycket har hänt... Jag har fått förlängt jobb på förskolan jag är på, till juni o på 75 procent!!! Ja, jag är super glad:) Om d e nått jag bett Gud om så är det ett jobb nära hemma o på 75 procent o snacka om konkret bönesvar! :)
För övrigt så har allt detta med jobb, familj o dagis gått riktigt bra. hemma håller jag på o julstökar men jag saknar lite stämning dvs lite snööö! Det känns ju som om d e mars april ju...D e inte så att jag är nån stor fan av snö men på självaste advent o fram till nyår tycker jag ändå att d ska vara lite vitt ute. D e ju så grymt tråkigt o mörkt ute ju. Ja,nu svamlar jag mest men i alla fall. Nu vet ni vad jag gör på dagarna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0