Hjälp är d meningen...

Hjälp är d meningen att man ska klara sådanan här saker...vad syftar jag på kan man undra. JO att Lilly denna morgon/natt valde att vakna 03.30 o var pigg som en lärka o bara totalt vägrade att somna om. Sandra var ju inte sen att hänga på vi fem snåret så man kan säga att jag är smått trött...
Man kan inte annat än att be om Guds styrka o kraft för en sån här dag o att han ger en tålamodet som behövs. Än så länge har jag bara haft ett utbrott...
Lilly ska strax till trollebo, hoppas d går bra där trots den tidiga starten på dagen...de får väl låta henne sova lite om d skulle behövas. Här hemma får vi se vad som bjuds för aktivitet, vädret är hittills ganska fint i alla fall så kanske en promenad. Ett som är säkert är dock att d blir en tupplur medan Sandra sover.


Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas dagen blir bra trots tröttheten. Vi kan slå oss ihop du och jag idag. Jag jobbar stängning idag och är inte hemma förrän halv tio, det känns tungt. Jag kommer att somna vid disken på jobbet.



Ta hand om er! Kram

2011-05-18 @ 12:14:27
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0