Syhörna mm.

Jag lovade ju att visa bilder på mina sypyssel grejer så här kommer dem




Mössa blev d till lillsnuttan o jag är så nöjd med den. Just för att den inte vrider sig o har sig utan sitter där den ska=)

Samma modell som den översta bilden.



För övrigt så har dagarna flutit på bra denna vecka o jag o familjen har haft d bra. Det som jag dock kan klaga på är att jag fortfarande är snorig o igår trodde jag att jag åkt på bihåleinflamation. Så jag ringde sjukvårdsupplysningen i morse ang detta men hon trodde att antingen så var d påväg över eller så var d bara att jag hade ont pågrund av förkylningen. D var såhär nämligen att i förrgår o igår så hade jag så ont i mitt högra kindben samt högra överkäkssidan (om man så säger..) vilket tydligen är klassiskt för bihålsinflamation. Men men vi får se då, jag skulle avvakta under helgen o blev d inge mer så trodde man att d inte var något. Jag blev även rekomenderad ångbad så d blir väl ett sådant ikväll då=)
Idag fredag så har jag röjt lite här hemma berättar mer om d i ett annat inlägg=)
Ikväll så ska d bli fredagsmys o d ser jag fram emot, fast Lilly längtar som d verkar ännu mera en jag=) D blir väl en tur till affären för lite inhandling av gottis o annat nu i eftermiddag.
I helgen ska vi försöka avsluta målningen av trappen, vi får väl se hur långt vi kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0