Ny mössa o pysselgubbar

Igår fick jag äntligen mössan som jag länge tänkt sy syddd åt Lilly. Riktigt nöjd blev jag också, övning ger färdighet=)


Strax därefter så åkte vi till farmor o farfar (lillys alltså) o åkte skidor, på jag o Lilly. Det var första gången på lääääänge som jag stod på ett par längdskidor. D gick väl sissodär m tanke på at d var länge sen samt att jag inte hade några riktiga spår att åka i utan bara gamla skoterspår. Nästa gång ska jag försöka ta mig iväg till riktiga spår.
På kvällen blev d Step up, sååå skönt att komma iväg o träna igen efter sportlovsuppehållet.

Idag har Lilly o jag pysslat lite med toapappersrullar o ballonger mm. Det blev ett par fin gummor om jag får säga d själv=)

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0