Färsking i Stockholm

Hej igen, jag har som ni kanske sett i tidigade inlägg varit i Stockholm samt Uppsala över helgen. Vi hälsade först på makens äldsta brorsa som just fått sitt första barn. Såååå pluttig o snuttig alltså, man fattar inte att Sandra för inte alls länge sedan var sådär liten. Man tycker hon är liten nu men bebisen var VÄRKLIGEN liten! Men sååå söt, helt underbar=) Det var kul att träffa föräldrarna såklart också även om de försvinner lite i perferin när man just fått liten. Det var länge sen vi hade varit där så de hade hunnit göra en hel del i lägenheten också mycket smart o fint=)

Jag hade ju självklart sytt presenter till Lillen som jag lovat visa här när vi kom hem. Det blev en hjälvmössa, två scarfs (en vinter o en vår) samt ett par haremsbyxor i denim.

Totalt överexponerad men kan ju inte ta ny bild då jag givit bort dem=)


Hjälmmössan


O scarfsen, den blåa med svart fleece på baksidan o den bruna med oranget muddtyg på baksidan. Passar bra till våren.

UPPSALA
Vi åkte vidare redan på fredagskvällen för att sova hos min bror som bor strax utanför uppsala. Sen var vi där resten av helgen. En supertrevlig vistelse men lite jobbig också då Sandras förkylning gjorde sig påmind genom snorspyor samt att jag åkte på nån släng av magkatarr eller liknande. Men de var så gulliga o förstående=)
Lilly var lycklig bara hon fick vara med deras katter o åka lite pulka.


Jag blev lycklig då jag alldeles SJÄLV fick åka in till uppsala stad o shoppa. Hur kul som helst o d var inte igår jag var på stan själv, d var väl innan Lilly föddes typ. O jag fyndade en esprit väska för halva priset då var min dag gjord=)
Sen köpte jag ett par vårskor till Lilly som hon själv suktat efter i hm´s barn katalog. Hon har öppnat katalogen här hemma o pekat på skorna o sagt att "jag ha dom skona". En annan dag satt hon med katalogen o tittade runt o suckade "jag vill bara ha skor hela tiden".

Så nu springer hon med dessa på sig hela tiden inne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0