Vad göra....

Ja, då har regnet återvänt till vår by o jag tar mig lite tid att skriva något här på bloggen. När d är fint ute känner jag inte alls att jag har tid att sitta inne o skriva så d blir lite länge mellan varven då...
Men ja, snart ska Lilly till trollebo(dagis) där även Mira väntar idag. Mira är Therese dotter som bor i Jönköping, o d råkar falla sig så att Marina är hennes mormor=) Tur för Lilly för hon var i eld o lågor över att Mira varit där o de hade lekt. Inte att hon har d tråkigt annars men Mira är precis i hennes ålder så jag kan förstå om d är lite extra roligt då Mira är där o leker med henne o så är hon ju tjej=)
Vad jag ska göra idag vet jag inte riktigt, känner för att bjuda någon på fika. Jag får väl lägga ut lite krokar o se om d är någon som nappar. Jag ska försöka få lite städning gjord också.
Eftermiddagen ska jag försöka spendera i Nås hos mina föräldrar om de är hemma. Anders kan behöva vila lite idag när han kommer hem. Natten som var, var inte någon höjdare direkt, d åskade hur länge som helst o Lilly var rädd. Hon fick krypa ner hos oss men kunde inte somna så när åskan slutat fick hon tillbaka till sin säng men somnade inte o när hon väl gjorde d så var d Sandra som vaknade till. Inte sov d så länge i morse heller men jag fick i alla fall någon timme extra mer än maken som också varit uppe o sprungit. Så jag tänkte att han skulle få sova lite idag.
Förövrigt har vi haft d bra sen morsdag då mitt senaste inlägg skrevs. Vi har varit ute massor, tjejerna har badat i blajan då vi inte har någon pool än=) Vi har hunnit med 30 års kalas för en killkompis o ja, massor mer.
Lite bilder kanske kommer i ett senare inlägg men nu måste jag klä på damerna så vi kommer iväg till dagis.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Therese

Mamma sa att de lekt jätte bra tjejerna. Kul! Kanske gick det bättre hemma hos mamma nu när det inte var någon av dem som ägde grejjerna. När ni var här ville de mest bara ha samma saker och bråkade då mest hela tiden:) Hoppas ni hinner ses i helgen. Jag har inte bestämt mej om kalaset än. Du kan inte ha det lite tidigare?:) Kraaam

2011-06-08 @ 20:36:58
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0